FAQ

Nejčastější otázky k terminálu Rakeeta V1 a Rakeeta V1s

  • Dozvěděl jsem se, že pro terminály bude potřeba nový certifikát. Jak mám postupovat?
    Na rozdíl od dřívějška již není nutné se nijak speciálně připravovat. Certifikát DigiCert G2 je již v terminálech vložen jako důvěryhodný a bude tedy fungovat. Pro jistotu ale doporučujeme ověřit u vývojáře aplikace, že i aplikace je s tímto novým certifikátem kompatibilní.
  • Přestal mi fungovat tisk, co mám dělat?
    Nejprve zkontrolujte, zda máte správně vložený kotouček s papírem. Ověřte si, že je v terminálu zapnutá funkce Bluetooth a zkuste vytisknout zkušební účtenku v aplikaci POS Steward. Pokud se účtenka vytiskne, problém není na straně terminálu, ale v nastavení konkrétní účetní aplikace. Podrobnější informace vám poskytne technická podpora dané aplikace. Pokud terminál netiskne ani přes POS Steward, kontaktujte nás prosím. Tiskárna se bude muset velmi pravděpodobně vyměnit.
  • Jak mohu do terminálu nainstalovat vlastní aplikace?
    Aplikace lze instalovat z obchodu, který je součástí systému terminálu. Nejedná se ovšem o obchod Google Play a současně není možné do terminálu instalovat vlastní aplikaci z externího zdroje. Tímto je zajiště na větší bezpečnost celého systému a ochrana před potencionálními hrozbami.
  • Jakou aplikaci budu v terminálu používat?
    Uživatel má na výběr bíve aplikací přes které může EET používat, výběr závisí na něm. Nejaktuálnější seznam vám poskytne technická podpora.
  • Je možné terminál využívat jako normální tablet / telefon?
    Možné to není, terminál má upravené prostředí uzpůsobené pro co nejsnadnější ovladatelnost. V systému chybí řada funkcí a služeb běžných v klasických telefonech a tabletech. 
  • TIP. Nejaktuálnější informace o systému a podmínkách elektronické evidence tržeb najdete zde.