Platební terminály RAKEETA

Nic víc nepotřebujete, umí objednávat, evidovat, přijímat hotovost,
tisknout i skenovat. Navíc si můžete vybrat ze tří různých modelů,
přesně podle vašich požadavků.

Rakeeta P2 Lite

RAKEETA P2 Smart Pad

Platební terminál s pinpadem bez tiskárny, s dotykovým displejem Vám umožní přijímat všechny druhy plateb, vč. elektronických podpisů. Nabízí 4" displej, 2+16 GB, a také elegantní stylus. 

Rakeeta P2

RAKEETA P2

Mobilní platební terminál s tiskárnou umožňuje okamžité zpracování objednávek i příjem platebních karet. Nabízí 5,5" displej, 1+8 GB paměti a slot na SD karty. Samozřejmostí je připojení přes WiFi nebo 4G.

Rakeeta P2 Pro

RAKEETA P2 Pro

Nejvyšší řada platebních terminálů Sunmi v sobě skrývá velký 5,99" displej, 2+16 GB paměti pro hladký běh všech aplikací. Výhodou je i integrovaný 1D skener pro rychlé snímání čárových kódů.

RAKEETA P2 Mini

Kompaktní mobilní  platební terminál bez tiskárny vám umožní přijímat platby jakýmkoliv způsobem. Podporuje zpracování bezkontaktních, magnetických, popřípadě i IC karet. Připojení přes WiFi/4G.

Vše v jednom zařízení

Platební terminály RAKEETA v sobě kombinují vše, co potřebujete k bezproblémovému chodu vašeho podnikání. Stejně jako u ostatních terminálů RAKEETA máte i zde na výběr z celé řady aplikací. 

Platební terminál

Díky terminálům RAKEETA můžete přijímat všechny typy platebních karet.

Zpracování objednávek

Díky fiskálním aplikacím můžete přímo na terminálu odbavit celý proces zpracování objednávky

Pokladna nejen pro EET

I když je nyní EET pozastaveno, s terminály RAKEETA budete na jeho znovuspuštění vždy připraveni.

Mobilní tiskárna

Na závěr je vždy možné vytisknout doklad o platbě kartou, potvrzení objednávky či účtenku (kromě modelu P2 Lite)

Platební terminály RAKEETA umožňují příjem všech běžných způsobů platby jako jsou Mastercard, Maestro, VISA i mobilních plateb Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay nebo Fitbit pay.

Aplikace s přímou podporou platebních funkcí

Aplikace s přímou podporou platebních funkcí umožňují přímou komunikaci mezi danou fiskální (pokladní) aplikací a aplikací na zpracování platebních karet. Platební aplikace je tak spouštěna z aplikace přímo a veškeré částky se zpracovávají plně automaticky. 

Chybí vám vaše aplikace mezi přímo podporovanými? Kontaktujte nás!

Aplikace s nepřímou podporou platebního terminálu RAKEETA

Rakeeta

eÚčtenka

Rakeeta

elPokladna

Rakeeta

Profi účtenka

Rakeeta

Lilka

Rakeeta

AMP

Rakeeta

Cink

Rakeeta

ePokladna

Rakeeta

MiniPOS

Rakeeta

U aplikací s nepřímou podporou je nutné při přijímání platebních karet spouštět platební aplikaci a zadávat placenou částku při každé platbě zvlášť. Pro příjmem platby přes platební kartu je tak nutné obsluhovat dvě aplikace současně. 

Jak to celé funguje?

1

Zakoupíte platebí terminál RAKEETA, který můžete ihned používat jako pokladnu

2

Pro aktivaci bezhotovostních platebních funkci zadáte na mobilniterminal.cz aktivační kód, který najdete v balení a vyplníte formulář

3

Na e-mail vám dorazí smlouvy, které je nutné podepsat a odeslat ke schválení na email podpora@mobilniterminal.cz

4

Vyčkáte na výsledek schvalovacího procesu. Ten může trvat i několik dní a nezačne dříve, než odešlete podepsané smlouvy

5

Bude vás kontaktovat call centrum, které s vámi dokončí aktivaci platebních funkcí vašeho terminálu

6

Začnete vuyžívat kromě pokladny i přijímání platebních karet

Podmínky provozu

Transakční poplatek

Transakční poplatek za zpracování plateb je u terminálů RAKEETA stanoven od 0,73%. Poplatek nezahrnuje asociační poplatky VISA a Mastercard/Maestro. (Scheme Fee & Interchange Fee). Transakční poplatek je účtován společností Teya (dříve Borgun), zpracovatelem plateb. Výše asociačních poplatků a interchange free naleznete na stránkách www.borgun.com/cz/podminky v sekci Tabulka poplatků pro Interchange++.

Aktivační poplatek

Při úspěšném výsledku schvalovacího procesu budete vyzváni k úhradě aktivačního poplatku ve výši 990 Kč bez DPH. V ceně tohoto poplatku jsou zahrnuty první dva měsíce plateb provozního poplatku dle vámi vybrané varianty. 

Aktivační a provozní poplatky jsou účtovány společností mPOS Solutions, dle Všeobecných obchodních podmínek.

Provozní poplatek – paušální

S provozem platebního terminálu se pojí provozní měsíční poplatek ve výši pouhých 80 Kč bez DPH. Pokud by Vám pevná měsíční sazba nevyhovovala, můžete zvolit provozní poplatek dle obratu. 

Aktivační a provozní poplatky jsou účtovány společností mPOS Solutions, dodavatelem a provozovatelem platební aplikace.

Provozní poplatek – obratový

Terminál je možné provozovat i na základě obratového provozního poplatku. Jeho cenová pásma jsou následující:

Měsíční platby kartou - poplatek
0-50 000 Kč – 150 Kč bez DPH
50 001-200 000 Kč – 100 Kč bez DPH
nad 200 000 Kč – 0 Kč bez DPH

Otázky a odpovědi

Ano, platební terminály RAKEETA je možné používat i bez aktivovaných funkcí pro přijímání platebních karet ihned po vybalení terminálu. K tomuto účelu slouží tzv. DEMO režim, ve kterém můžete běžným způsobem používat fiskální (pokladní) aplikaci. Po aktivaci platebních funkcí o již zadaná data nepřijdete, pouze se rozšíří možnosti Vašeho terminálu RAKEETA.

Ano, paušální platby je možné pozastavit společně s funkcí přijímání platebních karet, např. kvůli sezónnímu prodeji. V takovém případě je vždy nutné kontaktovat společnost mPOS Solutions a domluvit se na konkrétních podmínkách a délce přerušení.

Okruh podporovaných aplikací se snažíme neustále rozšiřovat. Jejich aktuální seznam najdete vždy na webu www.rakeeta.cz v sekci Platební terminály. Pokud by vám v seznamu nějaká aplikace scházela, dejte nám vědět pomocí formuláře či emailu.

Ano, toto napojení umožňuje např. aplikace Stormware Pohoda. V takovém případě můžete v kamenném obchodě používat platební terminál pouze pro příjem plateb (všechny operace provádíte v aplikaci Pohoda). Pokud ale chcete prodávat ve stánku, můžete terminál vzít, spustit na něm aplikaci mKasa a stejným způsobem zpracovávat platby a objednávky jen v mobilním terminálu. Pro oba systémy vám tak bude stačit pouze jeden terminál.

Dva až sedm dnů v závislosti na oboru podnikání.

Při podepsání Smlouvy o přijímání platebních karet_IC++, zákazník souhlasí se všeobecnými podmínkami společnosti Teya (dříve Borgun),

Ne, platby jsou zasílány dle nastavení do kterékoli banky v ČR/SR. Doba přepsání plateb je 1-2 dny v závislosti na bance. 

Vychází ze Smlouvy o akceptaci karet. Sazba MIF++ je stanovena na 0,73 %. Po započtení všech poplatků provozovatelům a bankám vychází ukázková platba ve výši 1000 Kč při platbě osobní debetní kartou VISA či MC vydanou v České republice na přibližně 1.00 %. Celková provize za zpracování je tak u této platby 10 Kč.
Mimo osobní debetní karty vydané v ČR viz příklad výše, můžou platební karty mít tyto další typy Kreditní a Služební, které se dále rozšiřují na karty vydané v ČR, v EU nebo Mimo EU, výše transakčního procenta je u těchto karet jiné. Viz www.borgun.com/cz/podminky v sekci Tabulka poplatků pro Interchange++. Existují také speciální karty jako například Discovery, Diners, JCB, UPI, AME to jsou karty , které mají svoje vlastní specifika včetně nutnosti podepsání zvláštní smlouvy. 

Osobní a kreditní karty Visa, Mastercard a Maestro a všechny karty pod těmito asociacemi. Příjem karet JCB, American Express, Discovery, UPI a Diners club je možný také, je ale nutné příjem těchto typů karet konzultovat individuálně se společností mPOS Solutions. 

Výpovědní doba je 2 měsíce. I po deaktivaci platebních funkcí je možné terminál dále používat jen s pokladní aplikací.

mKasa má dva režimy Online a Offline. Pro Offline synchronizaci pomocí datových balíčků doporučujeme k terminálům zakoupit nabíjecí kolíbku, která obsahuje standardní USB port, kam lze připojit standardní flashku. U Online komunikace je potřeba zprovoznit na straně uživatele mServer - viz. tento odkaz

Prozatím to nelze, update s touto funkcí se připravuje.

Ano, lze, ale pouze u platebních terminálů. Platba elektronickými stravenkami je z pohledu pokladny vlastně jen další platební metoda. Funkci je ale třeba aktivovat u společnosti Mpos samostatně v rámci aktivačního procesu terminálu. Stravenky jsou podporovány od hlavních českých poskytovatelů, Edenred, Benefit Plus, Gusto Karta, Chèque Déjeuner, Gastro Card a Naše stravenka) a v dohledné době i kromě Sodexo.

Ano. Společnost mPOS (dodavatel platební aplikace) poskytuje službu pozastavení platebních funkcí. Pozastavení služby je bez poplatku, reaktivace je zpoplatněna částkou 300 Kč bez DPH. Platební funkce je možné pozastavit i opakovaně.

Pošlete nám dotaz či poptávku

Tel. | Email

+420 725 325 271 - Obchod
+420 725 913 535 - Servis info@satomar.cz
www.satomar.cz

Firma | Company

Satomar, s.r.o.
IČ | ID: 29201586
DIČ | VAT: CZ29201586

Adresa | Address

Karlova 37
614 00 Brno
Czech Republic